Reklamacije

Kompanija Positive Line d.o.o. je maksimalno posvećena kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato činimo sve što je u našoj moći da vam iskustvo kupovine u Positive Line d.o.o.  učinimo što prijatnijim. Želimo da kupljeni uređaji do vas stignu bez oštećenja bilo koje vrste i da ih dugo koristite. Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do naših magacina, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu sa preporukama i propisima proizvođača.

U Positive Line d.o.o. se briga o kupcima nastavlja i nakon kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakav problem u radu kupljenog uređaja ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste. Više o načinima i mestima prijema reklamacija možete pročitati u nastavku teksta.

                                                

Način i mesta prijema reklamacije

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično).

Reklamaciju možete uložiti u svim prodajnim objektima kompanije Positive Line d.o.o. . 

OBAVEŠTENJE O OBAVEZI U UČESTVOVANJU VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA

Privredno društvo Positive Line  doo, ovim obaveštava Potrošače da smo kao prodavci prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021) obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ukoliko Potrošač podnese predlog za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora neposredno, preko pošte ili elektronskim putem Ministarstvu nadležnom za poslove zaštite potrošača 

Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).

Copyright © 2022 Positive Line Powered by Smart Web.